Vaikuttajamarkkinointi on uusi musta

Vaikuttajamarkkinointi ei ole pelkkää irrallisten blogikampanjoiden toteutusta, vaikka niin valitettavan usein luullaan. Se on pitkäjänteistä työtä avainkohderyhmien tavoittamiseksi heidän luontaisessa ympäristössään.

Vaikuttajamarkkinointi on kokonaisvaltainen tapa valjastaa suosittelu ja word of mouth. Kun panostat siihen ja teet sen oikein, vaikuttajamarkkinointi rakentaa ajatusjohtajuuttasi ja kasvaa osaksi liiketoimintaa tukevaa, vahvaa viestintästrategiaa. Vaikuttajan avulla organisaatio tavoittaa itselleen tärkeitä kohderyhmiä, joille aiheesta kerrotaan ymmärrettävästi ja kiinnostavasti. Pamfletissa näkemyksiään vaikuttajamarkkinoinnin saloihin jakavat mm. asiantuntijat Mehiläiseltä, Asennemediasta ja blogimaailmasta.

Voit ladata pamfletin vaikka heti ilman täytettäviä lomakkeita tai muita hidasteita: klikkaa vain oheista painiketta, ota mukava asento ja käy lukemaan.

Jaa artikkeli

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Inhimillisen johtajuuden aika

Moderni johtajuus ei ole titteli. Nykyajan johtaja välittää aidosti ihmisistä, on loistava viestijä, kuuntelija ja esiintyjä – niin yrityksen sisällä kuin viestiessään ulospäin. Etäjohtamisessa näitä taitoja tarvitaan erityisesti.

LUE LISÄÄ

Ota yhteyttä

Viestintää, jolla on vaikutusta.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Tilaa uutiskirjeemme

Tilaa uusimmat blogitekstit suoraan sähköpostiisi!