Erotu tai kuole – kaupungit brändeinä

Kaupungeilta elinympäristön tarjoajina odotetaan läpinäkyvyyttä ja aitoja, arvopohjaisia tekoja. Väestönmuutoksessa elinvoimaiset ja vahvasti viestivät kaupungit erottuvat.

Kaupungeilta elinympäristön tarjoajina odotetaan läpinäkyvyyttä ja aitoja, arvopohjaisia tekoja. Väestönmuutoksessa elinvoimaiset ja vahvasti viestivät kaupungit erottuvat. Arvopohjaisille ajatusjohtajille on suuri tilaus. Jyväskylän kaupunginjohtaja Timo Koivisto sanoo sen näin: ”Kaupungin pitää olla kiinnostava, jollain tavalla koukuttava.” Ahjo on kirkastanut Jyväskylän brändiä yhteistyössä Jyväskylän kaupungin viestinnän ja johdon kanssa.

Kaupungin brändinrakennuksessa pätevät samat lait kuin muussakin brändinrakennuksessa. Ei voi väittää olevansa muuta kuin on. Aito kokemus ratkaisee ja parhaiten bränditarinaa osaavat kertoa kaupungin asukkaat ja työntekijät. He ovat brändilähettiläitä.

Jaa artikkeli

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Inhimillisen johtajuuden aika

Moderni johtajuus ei ole titteli. Nykyajan johtaja välittää aidosti ihmisistä, on loistava viestijä, kuuntelija ja esiintyjä – niin yrityksen sisällä kuin viestiessään ulospäin. Etäjohtamisessa näitä taitoja tarvitaan erityisesti.

LUE LISÄÄ

Ota yhteyttä

Viestintää, jolla on vaikutusta.
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Tilaa uutiskirjeemme

Tilaa uusimmat blogitekstit suoraan sähköpostiisi!