Autamme tekemään viestinnästä merkityksellistä ja vaikuttavaa. Luomme helppoutta ja selkeyttä viesteihin ja valmennamme viestimään. Meitä ohjaa palava rakkaus lajiin ja halu auttaa asiakkaitamme parempiin tuloksiin.
Palvelumme
Strategian viestinnällinen kirkastaminen on avain organisaation menestykseen. Vaikuttava strategia ja vaikuttava viestintä kulkevat käsi kädessä.

Näin yksinkertaista se on

Infograafi viestintätoimisto Ahjon palveluista: Kirkas strategia, Johto/henkilöstö mukaan, Ulkoiset sidosryhmät mukaan. Syntyy vaikuttavaa viestintää ja tuloksia
Infograafi viestintätoimisto Ahjon palveluista: Kirkas strategia, Johto/henkilöstö mukaan, Ulkoiset sidosryhmät mukaan. Syntyy vaikuttavaa viestintää ja tuloksia

Merkityksellinen viestintästrategia

Merkitykselliset viestintästrategiat lähtevät aina liiketoiminnan strategiasta. Miksi olemme olemassa? Mikä on visiomme maailmasta? Mitä yhteiskunnallisia haasteita ratkomme tai autamme ratkomaan? Jotta tämä avautuu kaikille eri sidosryhmille sisäisistä ulkoisiin, se vaatii viestimistä ymmärrettävästi, avoimesti, läpinäkyvästi ja vastuuta kantaen. Ajatusjohtajuusstrategiamallilla kirkastamme vision, mission ja merkityksellisyyden, arvot, asiakaslupauksen ja pääviestit.
  • Viestintästrategia
  • Ajatusjohtajuus
  • Kriisiviestintä ja varautuminen

Sisäinen viestintä

Ajatusjohtajat viestivät sisältä ulos, siksi sisäinen viestintä on ulkoista tärkeämpää. Ei voi väittää olevansa jotain muuta kuin on. Strategian tulee elää ihmisissä. Aito toiminta ratkaisee ja vapaus viestiä arvopohjaisesti yhdistää, mutta kukaan ei synny vaikuttavaksi viestijäksi. 

Valmentautumalla median kohtaamiseen, strategian jalkautukseen, esiintymiseen, tiimityöhön, sosiaalisen median ja blogien kirjoittamiseen olette vaikuttavia viestijöitä. Myös varautumalla kriiseihin, toimit ajatusjohtajan tavoin.

  • Muutosviestintä
  • Esimiesviestintä
  • Johtamisviestintä
  • Työyhteisöviestintä
  • Valmennukset (kriisiviestintä, esiintyminen, vuorovaikutustaidot ja henkilökohtainen viestintä, some)

Ulkoinen viestintä

Mediaviestintä, someviestintä, markkinointiviestintä ja henkilöstön viestintä tukevat yritysviestintää. Yhdenmukaisuus ja pitkäjänteinen, tunnistettava ja erottuva ulkoinen viestintä rakentaa mainetta, tukee brändiä ja luo odotuksia toiminnasta. 

Viestinnän tulee vaikuttaa, näkyä ja tuntua. Pois turha vaatimattomuus. Tuo esiin arvopohjaiset teot, osaava henkilöstö, tuotekehitys ja visionne tulevaisuudesta.

  • Mediaviestintä
  • Sisällöntuotanto
  • Kampanjat
  • Vaikuttajaviestintä
  • Luovat konseptit ja visuaalinen viestintä
  • Kriisiviestintä ja varautuminen

Tilaa uutiskirjeemme

Tilaa uusimmat blogitekstit suoraan sähköpostiisi!