Terveysviestintä ansaitsee ajatusjohtajia

Vaatii rohkeutta muuttaa maailmaa. Se on terveysviestinnän tehtävä. Lataa ilmainen pamflettimme.

Terveysviestinnän kenttää hallitsevat liiaksi verkkodiagnoosit ja tunteisiin vetoavat suositukset kivenkovan asiantuntemuksen sijaan. Tarvitsemme keskustelutaitoisia, yleisönsä ottavia asiantuntijoita puhumaan niin ravitsemustieteestä, hyvinvoinnista kuin terveellisistä elämäntavoistakin. Tutkijoiden, lääkäreiden ja yritysten on noustava rohkeasti esille ja kasvettava uskottaviksi ajatusjohtajiksi, joita terveysviestintä ansaitsee. Tässä pamfletissa omista tulevaisuuden suunnitelmistaan ajatusjohtajuuden rakennuksessa kertovat Fazer ja Terveyden ja hyvinvoinnin laitos.

Voit ladata pamfletin vaikka heti ilman täytettäviä lomakkeita tai muita hidasteita: klikkaa vain oheista painiketta, ota mukava asento ja käy lukemaan.

 

Avainsanat: ajatusjohtajuus, arvot, näkemyksellisyys, terveysviestintä

Jaa artikkeli

Inhimillisen johtajuuden aika

Moderni johtajuus ei ole titteli. Nykyajan johtaja välittää aidosti ihmisistä, on loistava viestijä, kuuntelija ja esiintyjä – niin yrityksen sisällä kuin viestiessään ulospäin. Etäjohtamisessa näitä taitoja tarvitaan erityisesti.

LUE LISÄÄ

Ota yhteyttä

Jätä yhteystietosi ja kuvaa lyhyesti mihin tarvitset apua. Palaamme pikapuoliin!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Voit myös varata ajan 15min pikakonsultointiin tai käyttää chatia.

Tilaa uutiskirjeemme

Tilaa uusimmat blogitekstit suoraan sähköpostiisi!