Yhdistämme strategisen viestinnän ja vaikuttamisen, jotta asiakkaamme saavat äänensä kuuluviin.
Yhteiskunnalliseen päätöksentekoon ja sen valmisteluun voi vaikuttaa vain olemalla aktiivinen osa prosessia. Se edellyttää selkeää suunnitelmaa, luottamuksellisia suhteita ja pitkäjänteistä työtä.
Avoimuusrekisteri on tehnyt lobbaus- ja muun vaikuttamistoiminnan Suomessa aiempaa läpinäkyvämmäksi. Samaan aikaan esimerkiksi kansainvälisen lääkeyhtiön toiminta Suomen markkinoilla vaatii syvää ymmärrystä poliittisesta ja hallinnollisesta toimintaympäristöstä – erityisesti Market Access -vaiheessa.
Ahjolla on vahva kokemus vaikuttamistyöstä, etenkin terveysalalta. Olemme toimineet tiiviissä yhteistyössä potilasjärjestöjen, alan kattojärjestöjen ja muiden avaintoimijoiden kanssa, ja tiedämme, millä toimenpiteillä päätöksentekoon todella voidaan vaikuttaa.
Tunnemme päätöksentekijät ja vaikuttajat – ja tavoitamme heidät tehokkaasti.
Meillä on vahva ymmärrys suomalaisesta toimintaympäristöstä erityisesti terveysalalla.
Tunnistamme sidosryhmät ja tiedämme, miten viestiä heille vaikuttavasti. Autamme sinua varmistamaan, että viestisi menee perille oikealla tavalla ja oikeaan aikaan.
Yhdistämme viestintästrategian, sisällön ja vaikuttavuuden. Olemme asiakaslähtöisiä ja ajattelemme pintaa syvemmältä.
Vaikuttamista tehdään tavoitteellisesti – tiedetään, mitä halutaan muuttaa tai edistää esimerkiksi lainsäädännössä, hoitokäytännöissä tai potilaiden asemassa.
Vaikuttaminen perustuu suhteisiin ja vuoropuheluun – keskeistä on ymmärtää, ketkä päättäjät, viranomaiset, järjestöt tai potilasryhmät ovat avainasemassa ja miten heihin saadaan yhteys.
Pitkäaikainen vaikuttaminen vaatii uskottavuutta ja avoimuutta – miten toimitaan vastuullisesti ja läpinäkyvästi, jotta päättäjät, media ja yleisö voivat luottaa viestijään.
Kiinnostuitko? Varaa 30 minuutin ilmainen pikakonsultointi tästä.
Jätä yhteystietosi ja kuvaa lyhyesti mihin tarvitset apua. Palaamme pikapuoliin!