Autamme viestimään terveysasioista vaikuttavasti ja tavoittamaan oikeat sidosryhmät.
Terveysviestintä tarkoittaa ei-kaupallista viestintää, joiden tavoitteena on tukea sekä yksilön että yhteiskunnan terveyttä ja hyvinvointia. Sen avulla voidaan esimerkiksi:
Koska terveys ja hyvinvointi ovat keskeisiä niin yksilöiden elämänlaadun kuin koko yhteiskunnan toimivuuden kannalta, terveysviestinnän merkitys on viime vuosina kasvanut ja sen roolin odotetaan vahvistuvan entisestään tulevaisuudessa.
Suomen markkinoilla toimiminen kansainvälisenä lääkeyhtiönä edellyttää syvällistä ymmärrystä paikallisesta toimintaympäristöstä ja sen erityispiirteistä. Siksi viestintätoimisto toimii usein keskeisenä kumppanina erityisesti Market Access -vaiheessa, tukien viestinnän, sidosryhmäyhteistyön ja vaikuttamistoimien onnistumista.
Ahjolla on pitkä kokemus yhteistyöstä lääkeyhtiöiden, potilasjärjestöjen ja alan järjestöjen kanssa. Autamme yrityksiä markkinoille tulossa ja siellä toimimisessa sekä suunnittelemme konkreettisia toimenpiteitä ja vaikuttamistyötä tavoitteiden saavuttamiseksi.
Tunnemme terveysalan perusteellisesti ja työskentelemme parhaillaan useiden alan asiakkaiden kanssa erilaisissa projekteissa. Meillä on vahva ymmärrys sekä globaaleista brändeistä että suomalaisesta toimintaympäristöstä.
Tiedämme, mitä kannattaa ja mitä ei kannata tehdä. Etsimme luovia ratkaisuja markkinoille pääsemiseksi ja sairauksien tietoisuuden kasvattamiseksi.
Tunnemme päätöksentekijät ja vaikuttajat ja tiedämme, miten heidät tavoitetaan tehokkaasti.
Tunnistamme keskeiset sidosryhmät ja osaamme viestiä heille vaikuttavasti.
Yhdistämme viestintästrategian, sisällön ja vaikuttavuuden asiakaslähtöiseksi kokonaisuudeksi. Ajattelemme aina pintaa syvemmältä.
Tuemme sisäistä viestintää ja kriiseihin varautumista. Kehitämme vuorovaikutustaitoja.
Kiinnostuitko? Varaa 30 minuutin ilmainen pikakonsultointi tästä.