Black Lives Matter -liike sai sosiaalisen median syötteet täyttymään mustista neliöistä, kun miljoonat käyttäjät ilmaisivat tukensa liikkeelle. Tekoälyn luoma All Eyes on Rafah -kuva puolestaan levisi laajalti Instagram-tarinoissa osoittamassa tukea Palestiinalle. Liikkeiden synnyttämä arvojen jakaminen sosiaalisessa mediassa on osoittautunut tehokkaaksi yhteiskunnallisen vaikuttamisen tavaksi sekä keinoksi saavuttaa laajoja yleisöjä. Miten se tehdään?

Asiantuntija on organisaation vaikuttavin ääni
Organisaatiot keskittyvät usein brändin rakentamiseen, mutta samalla unohtavat, keihin ihmiset oikeasti luottavat: asiantuntijoihin. Asiantuntijoiden kehittäminen ajatusjohtajiksi tuo organisaatiolle kilpailuetua, mutta se ei synny sattumalta. Vaikuttava asiantuntijarooli vaatii strategista suunnittelua, asiantuntijuuden
