Näkemyksiämme

Edessäsi on Ahjon blogi. Viestintä on paitsi työtämme, myös osa jokapäiväistä elämää. Blogissa käsitellään molempia.

Rohkeus synnytti Ahjon viestintäalalle

Ahjon tuli syttyi. Vaihdoimme nimemme, uusimme ilmeemme ja otimme rohkeasti askeleen uuteen. AC-Sanafor on nyt Ahjo Communications.

Brändiuudistus on unelmaduuni. Siinä henkilöstö, asiakkaat ja sidosryhmät pääsevät kaikki mukaan uusien ja jännittävien tuulten pariin. Vauhdilla ei ole väliä, kunhan jokainen askel vie eteenpäin. Kaikki näkevät palon, joka uudistajan silmissä loistaa. Se palo tarttuu hienolla tavalla. Se on kuin rakastuisi työhönsä aina uudelleen.

Takana vahva historia, edessä vahvempi tulevaisuus

Vaikka Ahjo on tuore nimi, juuremme ulottuvat yli 40 vuoden päähän käytännöllisesti katsoen koko viestintätoimistoalan syntyaikoihin Suomessa. Silloin perustettiin AC-tiedotus. AC tulee aina olemaan osa juurevaa historiaamme ja myös rohkeaa nykyaikaa. Rakastamme ja arvostamme hienoja juuriamme.

AC-tiedotuksen ja AC-Sanaforin kunniakas historia myös velvoittaa: haluamme katsoa jatkossakin eteenpäin ja olla kiinni ajassa, kuten olemme jo vuosikymmeniä olleet. Ahjo aloittaa yrityksemme seuraavan aikakauden ja olemme ylpeitä päästessämme kertomaan päivitetyistä painopisteistämme ja esittelemään uutta ilmettä seuraajillemme. Elämme kiinnostavia aikoja.

Lähtökohtana laatu, rohkeus ja rakkaus

Visionamme on uudistaa suomalaista viestintää ja viestintäkulttuuria. Mielestämme tapa viestiä kaipaa rohkeutta ja ravistelua. Laadukkaan viestinnän pitää yhdistyä avoimuuteen, ei varovaisuuteen.

Haluamme työmme koskettavan, kehittävän, vaikuttavan ja johtavan asiakkaitamme menestykseen. Siksi asetamme työmme laatutavoitteet jatkossakin korkealle. Teemme viestintää myös rohkeudella ja rakkaudella, sillä uskomme niiden olevan monien hyvien asioiden lähde ja kulmakivi – niin työelämässä kuin sen ulkopuolellakin.

Työmme on merkityksellistä ja siksi suhtaudumme siihen palolla. Lämpimästi tervetuloa uuteen Ahjoon!

Ota yhteyttä Susannaan

Jätä yhteystietosi ja kuvaa lyhyesti mihin tarvitset apua. Palaamme pikapuoliin!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Jaa artikkeli

Lääkeyhtiö — iso paha susi vai jotain muuta?

”Meille on tarpeen Suomen ulkopuolisena toimijana ymmärtää, keitä päätöksentekijät ovat, ja olla yhteydessä tärkeimpiin. Haluamme myös ymmärtää vallitsevaa asenneympäristöä ja päätöksentekoprosessia.” ”Meidän tulee ymmärtää, miten hallitusohjelmaan kirjatut asiat konkreettisesti etenevät

LUE LISÄÄ

Ota yhteyttä

Jätä yhteystietosi ja kuvaa lyhyesti mihin tarvitset apua. Palaamme pikapuoliin!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Voit myös varata ajan 15min pikakonsultointiin tai käyttää chatia.