Näkemyksiämme

Edessäsi on Ahjon blogi. Viestintä on paitsi työtämme, myös osa jokapäiväistä elämää. Blogissa käsitellään molempia.

Rohkeus synnytti Ahjon viestintäalalle

Ahjon tuli syttyi. Vaihdoimme nimemme, uusimme ilmeemme ja otimme rohkeasti askeleen uuteen. AC-Sanafor on nyt Ahjo Communications.

Brändiuudistus on unelmaduuni. Siinä henkilöstö, asiakkaat ja sidosryhmät pääsevät kaikki mukaan uusien ja jännittävien tuulten pariin. Vauhdilla ei ole väliä, kunhan jokainen askel vie eteenpäin. Kaikki näkevät palon, joka uudistajan silmissä loistaa. Se palo tarttuu hienolla tavalla. Se on kuin rakastuisi työhönsä aina uudelleen.

Takana vahva historia, edessä vahvempi tulevaisuus

Vaikka Ahjo on tuore nimi, juuremme ulottuvat yli 40 vuoden päähän käytännöllisesti katsoen koko viestintätoimistoalan syntyaikoihin Suomessa. Silloin perustettiin AC-tiedotus. AC tulee aina olemaan osa juurevaa historiaamme ja myös rohkeaa nykyaikaa. Rakastamme ja arvostamme hienoja juuriamme.

AC-tiedotuksen ja AC-Sanaforin kunniakas historia myös velvoittaa: haluamme katsoa jatkossakin eteenpäin ja olla kiinni ajassa, kuten olemme jo vuosikymmeniä olleet. Ahjo aloittaa yrityksemme seuraavan aikakauden ja olemme ylpeitä päästessämme kertomaan päivitetyistä painopisteistämme ja esittelemään uutta ilmettä seuraajillemme. Elämme kiinnostavia aikoja.

Lähtökohtana laatu, rohkeus ja rakkaus

Visionamme on uudistaa suomalaista viestintää ja viestintäkulttuuria. Mielestämme tapa viestiä kaipaa rohkeutta ja ravistelua. Laadukkaan viestinnän pitää yhdistyä avoimuuteen, ei varovaisuuteen.

Haluamme työmme koskettavan, kehittävän, vaikuttavan ja johtavan asiakkaitamme menestykseen. Siksi asetamme työmme laatutavoitteet jatkossakin korkealle. Teemme viestintää myös rohkeudella ja rakkaudella, sillä uskomme niiden olevan monien hyvien asioiden lähde ja kulmakivi – niin työelämässä kuin sen ulkopuolellakin.

Työmme on merkityksellistä ja siksi suhtaudumme siihen palolla. Lämpimästi tervetuloa uuteen Ahjoon!

Ota yhteyttä Susannaan

Jätä yhteystietosi ja kuvaa lyhyesti mihin tarvitset apua. Palaamme pikapuoliin!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Jaa artikkeli

Mustavalkoinen kuva, kolme paria käsiä pitelee puhelimia.

Tunteet pelissä: näin some saa yleisön liikkeelle

Public affairs (PA) eli poliittinen vaikuttajaviestintä mielletään usein ensisijaisesti tiedon jakamiseksi ja faktojen esittämiseksi. Se voi kuitenkin parhaimmillaan olla esimerkiksi tunteita herättävä tarina. Kun tunnereaktioon yhdistyy vahva muistijälki, viesti pysäyttää.

LUE LISÄÄ
Mustavalkoinen kuva puhekuplista

Viestintä rakentaa vaikuttavan kulttuurin

Organisaation viestintä kertoo, millaisia me olemme, millä sävyllä puhumme ja kuinka kohtelemme toisiamme. Jokainen viesti, sisäinen tai ulkoinen, kantaa mukanaan organisaation arvoja, rakenteita ja asenteita. Kun halutaan kehittää organisaatiokulttuuria, viestinnästä

LUE LISÄÄ

Ota yhteyttä

Jätä yhteystietosi ja kuvaa lyhyesti mihin tarvitset apua. Palaamme pikapuoliin!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Voit myös varata ajan 15min pikakonsultointiin tai käyttää chatia.