Terveysviestinnän kenttää hallitsevat liiaksi verkkodiagnoosit ja tunteisiin vetoavat suositukset kivenkovan asiantuntemuksen sijaan. Tarvitsemme keskustelutaitoisia, yleisönsä ottavia asiantuntijoita puhumaan niin ravitsemustieteestä, hyvinvoinnista kuin terveellisistä elämäntavoistakin. Tutkijoiden, lääkäreiden ja yritysten on noustava rohkeasti esille ja kasvettava uskottaviksi ajatusjohtajiksi, joita terveysviestintä ansaitsee. Tässä pamfletissa omista tulevaisuuden suunnitelmistaan ajatusjohtajuuden rakennuksessa kertovat Fazer ja Terveyden ja hyvinvoinnin laitos.

Voit ladata pamfletin vaikka heti ilman täytettäviä lomakkeita tai muita hidasteita: klikkaa vain oheista painiketta, ota mukava asento ja käy lukemaan.
Katso myös muut pamflettimme