Inhimillisen johtajuuden aika
Moderni johtajuus ei ole titteli. Nykyajan johtaja välittää aidosti ihmisistä, on loistava viestijä, kuuntelija ja esiintyjä – niin yrityksen sisällä kuin viestiessään ulospäin. Etäjohtamisessa näitä taitoja tarvitaan erityisesti.
Lue pamflettiErotu tai kuole – kaupungit brändeinä
Kaupungeilta elinympäristön tarjoajina odotetaan läpinäkyvyyttä ja aitoja, arvopohjaisia tekoja. Väestönmuutoksessa elinvoimaiset ja vahvasti viestivät kaupungit erottuvat.
Lue pamflettiMerkityksen aikakausi – strateginen ajatusjohtajuus muuttaa maailmaa
Arvot ja merkitys ohjaavat entistä vahvemmin humaanin kuluttajan valintoja. Yrityksillä ja organisaatioilla on valta – ja vastuu muuttaa maailmaa.
Lue pamflettiVaikuttajamarkkinointi on uusi musta
Vaikuttajamarkkinointi ei ole pelkkää irrallisten blogikampanjoiden toteutusta, vaikka niin valitettavan usein luullaan. Se on pitkäjänteistä työtä avainkohderyhmien tavoittamiseksi heidän luontaisessa ympäristössään.
Lue pamflettiSisäinen viestintä on ulkoista tärkeämpää – ja some tekee siitä toimivampaa
Ajatusjohtajuuden rakentamisessa sisäinen viestintä on ulkoista tärkeämpää. Mikäli sisäinen viestintä ei ole kunnossa, viestintä sakkaa väistämättä myös ulospäin.
Lue pamflettiNouse rohkeasti barrikadeille – yritysaktivismi on jokaisen asia
Arvot ja vastuullisuus ovat osa yhä useamman yrityksen ydintekemistä. Tästä huolimatta vain harva suomalainen yritys uskaltaa aidosti ottaa kantaa yhteiskunnallisiin aiheisiin.
Lue pamflettiTerveysviestintä ansaitsee ajatusjohtajia
Vaatii rohkeutta muuttaa maailmaa. Se on terveysviestinnän tehtävä. Lataa ilmainen pamflettimme.
Lue pamflettiKriisi on mahdollisuus
Ikäviä vastoinkäymisiä voi sattua kenelle ja missä tahansa – kyse onkin siitä, miten ne hoidetaan. Lataa ilmainen pamflettimme.
Lue pamflettiÄlä valjasta, vaan vapauta
Yrityksen brändinrakennus on siirtynyt yksilötasolle. Aito puolestapuhujuus syntyy ihmisen omasta aloitteesta ja halusta sekä hyvästä työntekijäkokemuksesta. Lataa ilmainen pamflettimme.
Lue pamflettiViesti visuaalisesti
Digitaalisen viestinnän kultakaudella visuaalisuus on tehokkaampaa kuin koskaan. Hyvä tarina jää mieleen ja kestää aikaa.
Lue pamfletti