Digitalisoituva maailma tarvitsee uusien palveluiden kehittämisen lisäksi myös työn ja toimintatapojen uudistamista. Vuorovaikutus on digitaalisella aikakaudella tärkeämpää kuin koskaan, ja ketterä organisaatio omaksuu uudet keinot ja mahdollisuudet viestiä.

Sisältömarkkinointi (engl. content marketing) on markkinoinnissa tekstien, videoiden, infografiikoiden ja kuvien luomista, joita ihmiset aidosti haluavat lukea, katsella ja kuluttaa. Nämä sisällöt ovat elämyksiä, jotka hyödyttävät ja viihdyttävät kohderyhmääsi – eli täysi vastakohta tyrkyttävälle, itsekeskeiselle mainonnalle.

Sisältö edelleen tärkein

Autamme asiakkaitamme pysymään menossa mukana, oli kyseessä sitten uuden kanavan haltuunotto tai liiketoimintasi tavoitteita tukeva markkinointiviestinnän kampanja. Onnistunut sisältömarkkinointi on asiakaspalvelun ylimääräinen taso: se antaa jotain ylimääräistä faneillesi, luo uusille kohderyhmille positiivista kuvaa brändistäsi ja herättää huomiota.

Me Ahjolla ymmärrämme sisältömarkkinoinnin roolin osana viestinnän tasapainoista kokonaisuutta ja kuinka se valjastetaan liiketoiminnan hyödyiksi. Ideoimme, suunnittelemme ja toteutamme sisältöjä, jotka on räätälöity tavoittelemasi yleisön mukaan – ja jotka tuovat esiin yrityksesi asiantuntijuuden, persoonallisuuden ja houkuttelevuuden.

Nivomme yrityksesi viestintästrategiaan istuvan sosiaalisen median strategian. Sparraamme toimimaan eri somekanavissa ja autamme tuottamaan oivaltavia sisältöjä esimerkiksi blogiin ja verkkosivuille.

Autamme myös some- ja mediaseurannassa, sisäisten somekanavien käyttöönotossa, sähköisten uutiskirjeiden tuotannossa sekä videoiden käsikirjoittamisessa.

Sisällöntuotanto

Sosiaalisen median koulutukset

Sosiaalisen median strategia ja ylläpito