Ansaittu media on modernin viestinnän keskiössä oman median ja maksetun median rinnalla. Ilmiöitä seuraamalla ja niitä luomalla luot luotettavaa mielikuvaa.

Hyödyt ovat suuret. Journalistin kirjoittama juttu tuo viestillesi vakuuttavuutta ja tavoittaa suuren yleisön laajasti. Lisäksi se on uskottavaa: siinä missä mainokset tuovat pikavoittoja myyntiin, pitkäjänteinen viestintä luo sitoutumista ja tunnettuutta, jotka vaikuttavat myyntiin ja imagoon pitkällä aikavälillä.

Mediaviestinnän avulla ansaittu näkyvyys on keskimäärin kolme kertaa arvokkaampaa kuin sama tila ostettuna mainoksena. Uskomme vahvasti ansaitun näkyvyyden voimaan ja haluamme auttaa sinua löytämään kiinnostavimmat ja tehokkaimmat kärjet mediaviestinnän toteuttamiseen.

Perustana hyvät mediasuhteet

Mediaviestintä perustuu hyviin mediasuhteisiin, kiteytettyyn juttukärkeen ja median ja toimittajan tuntemiseen. Jotta aihe herättäisi toimituksen kiinnostuksen, on jutun kulma kiteytettävä ennen toimenpiteiden aloittamista. Samalla määritetään yhdessä myös kohdemediat ja tavoitteet sekä sovitaan mittarit, joihin saavutetut tulokset suhteutetaan.

Parhaat tulokset saavutetaan Ahjon käyttämän kohdennetun mediatyön ja personoidun lähestymistavan avulla.

Ahjo yhteistyökumppanina

Mediaviestintää teemme yleensä jatkuvalla kuukausisopimuksella eli ns. retainer-mallilla. Saat meiltä myös jatkuvan mediaseurannan ja voimme toimia Press Deskinä, jolloin median kontaktointi tulee suoraan meille. Anna ammattilaisen hoitaa mediasuhteesi.

Lue lisää palveluistamme:

Mediasuhteiden kehittäminen

Viestityöpaja