Näkemyksiämme

Edessäsi on Ahjon blogi. Viestintä on paitsi työtämme, myös osa jokapäiväistä elämää. Blogissa käsitellään molempia.

Rohkeasti blogiyhteistyöhön!

Kirjoittaja

Blog­gaa­jien työ ei rajoitu vain kir­joit­ta­mi­seen ja kuvaa­mi­seen. Heitä pyy­detään mukaan tuot­tei­den tuo­te­ke­hi­tys­pro­ses­sei­hin, suun­nit­te­le­maan vaa­te­mal­lis­toja, ruoka-annok­sia ja drink­kejä sekä mai­nos­kas­voiksi tai lähet­tiläiksi brändeille. Blog­gaaja on verk­ko­vies­tinnän ammat­ti­lai­nen, jonka tyy­li­vin­kit ja aja­tuk­set saa­vat myös nais­ten­leh­dessä pals­ta­ti­laa.

Yhteistyön edut ovat yri­tyk­sille, orga­ni­saa­tioille ja brändeille selvät. Blo­giyh­teistyö on inves­tointi omaan näkyvyy­teen, sillä blog­gauk­set nouse­vat kevyesti Googlen haku­tu­lok­siin ja suo­si­tulla blog­gaa­jalla saat­taa olla kym­meniä tuhan­sia luki­joita. Jaka­malla yhteistyön tulok­sena syn­ty­neitä pos­tauk­sia saat kai­ken lisäksi sisältöä yri­tyk­sesi some­ka­na­viin.

Blo­git ins­pi­roi­vat ja ohjaa­vat kulu­tus­tot­tu­muk­sia, mikä näkyy myös Allerin ja Koplan Suuressa Blogitutkimuksesta. Tut­ki­muk­sen mukaan jopa 35 pro­sent­tia blo­gien luki­joista on osta­nut blog­gaa­jan esit­te­lemän tuot­teen. Muo­ti­blo­geissa sama lukema on 47 pro­sent­tia.

Blo­git pal­ve­le­vat ver­kossa laa­jaa ikäskaa­laa. Aiheita riittää lifes­ty­lestä muo­tiin ja kir­joista ruu­an­lait­toon. Suo­messa vali­tet­ta­vasti mies­blog­gaa­jien määrä on vielä selvästi vähäisempää kuin muu­alla Euroo­passa – mie­het, teille olisi kysyntää!

Ota yhteyttä Susannaan

Jätä yhteystietosi ja kuvaa lyhyesti mihin tarvitset apua. Palaamme pikapuoliin!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Jaa artikkeli

Ota yhteyttä

Jätä yhteystietosi ja kuvaa lyhyesti mihin tarvitset apua. Palaamme pikapuoliin!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Voit myös varata ajan 15min pikakonsultointiin tai käyttää chatia.