Näkemyksiämme

Edessäsi on Ahjon blogi. Viestintä on paitsi työtämme, myös osa jokapäiväistä elämää. Blogissa käsitellään molempia.

Rohkeasti blogiyhteistyöhön!

Kirjoittaja

Blog­gaa­jien työ ei rajoitu vain kir­joit­ta­mi­seen ja kuvaa­mi­seen. Heitä pyy­detään mukaan tuot­tei­den tuo­te­ke­hi­tys­pro­ses­sei­hin, suun­nit­te­le­maan vaa­te­mal­lis­toja, ruoka-annok­sia ja drink­kejä sekä mai­nos­kas­voiksi tai lähet­tiläiksi brändeille. Blog­gaaja on verk­ko­vies­tinnän ammat­ti­lai­nen, jonka tyy­li­vin­kit ja aja­tuk­set saa­vat myös nais­ten­leh­dessä pals­ta­ti­laa.

Yhteistyön edut ovat yri­tyk­sille, orga­ni­saa­tioille ja brändeille selvät. Blo­giyh­teistyö on inves­tointi omaan näkyvyy­teen, sillä blog­gauk­set nouse­vat kevyesti Googlen haku­tu­lok­siin ja suo­si­tulla blog­gaa­jalla saat­taa olla kym­meniä tuhan­sia luki­joita. Jaka­malla yhteistyön tulok­sena syn­ty­neitä pos­tauk­sia saat kai­ken lisäksi sisältöä yri­tyk­sesi some­ka­na­viin.

Blo­git ins­pi­roi­vat ja ohjaa­vat kulu­tus­tot­tu­muk­sia, mikä näkyy myös Allerin ja Koplan Suuressa Blogitutkimuksesta. Tut­ki­muk­sen mukaan jopa 35 pro­sent­tia blo­gien luki­joista on osta­nut blog­gaa­jan esit­te­lemän tuot­teen. Muo­ti­blo­geissa sama lukema on 47 pro­sent­tia.

Blo­git pal­ve­le­vat ver­kossa laa­jaa ikäskaa­laa. Aiheita riittää lifes­ty­lestä muo­tiin ja kir­joista ruu­an­lait­toon. Suo­messa vali­tet­ta­vasti mies­blog­gaa­jien määrä on vielä selvästi vähäisempää kuin muu­alla Euroo­passa – mie­het, teille olisi kysyntää!

Ota yhteyttä Susannaan

Jätä yhteystietosi ja kuvaa lyhyesti mihin tarvitset apua. Palaamme pikapuoliin!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Jaa artikkeli

Mustavalkoinen kuva, kolme paria käsiä pitelee puhelimia.

Tunteet pelissä: näin some saa yleisön liikkeelle

Public affairs (PA) eli poliittinen vaikuttajaviestintä mielletään usein ensisijaisesti tiedon jakamiseksi ja faktojen esittämiseksi. Se voi kuitenkin parhaimmillaan olla esimerkiksi tunteita herättävä tarina. Kun tunnereaktioon yhdistyy vahva muistijälki, viesti pysäyttää.

LUE LISÄÄ
Mustavalkoinen kuva puhekuplista

Viestintä rakentaa vaikuttavan kulttuurin

Organisaation viestintä kertoo, millaisia me olemme, millä sävyllä puhumme ja kuinka kohtelemme toisiamme. Jokainen viesti, sisäinen tai ulkoinen, kantaa mukanaan organisaation arvoja, rakenteita ja asenteita. Kun halutaan kehittää organisaatiokulttuuria, viestinnästä

LUE LISÄÄ

Ota yhteyttä

Jätä yhteystietosi ja kuvaa lyhyesti mihin tarvitset apua. Palaamme pikapuoliin!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Voit myös varata ajan 15min pikakonsultointiin tai käyttää chatia.