Näkemyksiämme

Edessäsi on Ahjon blogi. Viestintä on paitsi työtämme, myös osa jokapäiväistä elämää. Blogissa käsitellään molempia.

Ole oman elämäsi ajatusjohtaja

Kotipizza Groupin strategiana on tehdä syömisestä kivempaa. Se on mahdollista vain, jos me rakastamme työtämme. Sama pätee ajatusjohtajuuteen.

Kirjoittaja

Kun pikkuleijonat voittivat viime talvena jääkiekon nuorten maailmanmestaruuden, julkisuuteen nousi myös joukkueen poikkeuksellisen vahva henkinen kantti. Saimme lukea, että yhtenä joukkueen henkisen valmennuksen työkaluna oli käytetty visualisointia Menestyksen portaista.

Linda Saukko-Raudan kuvitus oli niin nerokas, että halusin myös Kotipizza Groupille samanlaisen. Olin yhteydessä Lindaan ja kutsuin hänet mukaan hallituksemme ja johtoryhmämme strategiavetäytymiseen.

Se tosiaan kannatti, sillä nyt Kotipizza Groupin strategia näyttää tällaiselta.

Kotipizza Groupin strategiana on tehdä syömisestä kivempaa. Se on mahdollista vain, jos me rakastamme työtämme.

Sama pätee ajatusjohtajuuteen. Myös ajatusjohtajuus voi syntyä vain intohimosta omaan työhön.

Ajatusjohtajuus koostuu asiantuntemuksesta, kyvystä pukea tuo asiantuntemus kiinnostaviksi sisällöiksi sekä verkostosta, jossa sisällöt herättävät keskustelua.

Intohimo ja rakkaus työhön on edellytys sille, että työstä syntyy myös toisia ihmisiä kiinnostavia sisältöjä. Innostus on myös tärkein elementti aidon keskustelun syntymisessä.

Siksi ajatusjohtajuuden syntymisessä tärkeintä ei ole se, mitä kanavia johtaja käyttää tai tuottaako hän blogiinsa tekstejä vai videoita.

Olennaista on se, että johtaja rakastaa työtään ja on valmis jakamaan rakkauden myös muiden kanssa. Niin syntyvät pikkuleijonien lisäksi myös monien yritysten menestyksen portaat.

 

Tommi Tervanen

Toimitusjohtaja

Kotipizza Group Oyj

Tommi Tervanen

 

Lue lisää Tommi Tervasen ajatuksia ajatusjohtajuudesta pamfletista Tulevaisuuden ajatusjohtaja viestii nyt.

Ota yhteyttä Susannaan

Jätä yhteystietosi ja kuvaa lyhyesti mihin tarvitset apua. Palaamme pikapuoliin!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Jaa artikkeli

Lääkeyhtiö — iso paha susi vai jotain muuta?

”Meille on tarpeen Suomen ulkopuolisena toimijana ymmärtää, keitä päätöksentekijät ovat, ja olla yhteydessä tärkeimpiin. Haluamme myös ymmärtää vallitsevaa asenneympäristöä ja päätöksentekoprosessia.” ”Meidän tulee ymmärtää, miten hallitusohjelmaan kirjatut asiat konkreettisesti etenevät

LUE LISÄÄ

Ota yhteyttä

Jätä yhteystietosi ja kuvaa lyhyesti mihin tarvitset apua. Palaamme pikapuoliin!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Voit myös varata ajan 15min pikakonsultointiin tai käyttää chatia.