Webinaarit

Edessäsi on Ahjo-blogi. Viestintä on paitsi työtämme, myös osa jokapäiväistä elämää. Blogissa käsitellään molempia.

Ilmainen tallenne: Merkityksen johtaminen

Merkityslähtöiset yritykset saavat erottavaa kilpailuetua suhteessa moniin asioihin.

Ensinnäkin johtaminen on helppoa, kun on merkitys. Merkitys auttaa päätöksenteossa, koska merkitys, arvot ja kantava ajatus ohjaavat oikeaan suuntaan. Toinen erottava kilpailuetu menee suoraan yrityksen toiminnan ytimeen. Vuonna 2018 tehdyn Cohn Porter Novellin Purpose-tutkimuksen mukaan melkein yhdeksän kymmenestä kuluttajasta ostaa mieluummin yritykseltä, jota johdetaan merkityksen kautta. Kuluttajat ostavat näiltä yrityksiltä, koska heistä tuntuu, että he voivat näin tehdä osansa mailman parantamiseksi. Kolmas kilpailuetu liittyy asiakkaisiin. Merkitys mahdollistaa asiakaskunnan laajentamisen ja sitouttaa näistä lähettiläitä, jotka vievät eteenpäin viestiä yhtiön arvosta ja merkityksestä yhteiskunnalle. Merkityslähtöiset organisaatiot palkitaan vertaansa vailla olevalla asiakkaiden, sidosryhmien ja oman henkilöstön sitoutumisella.

Jaa artikkeli

Ahon Webinaari hybridiviestintä ja -johtaminen

Hybridiviestintä ja -johtaminen

Ahjon kokeneet viestintäkonsultit Laura Vuorio-Kuokka ja Eva Torra keskustelevat ja haastavat webinaarissa seuraavia käsityksiä: Hybridi on työelämän pelastaja, johtaja ei onnistu yksin ja dialogin tavoite ei ole yksimielisyys. Asiantuntijat Laura

LUE LISÄÄ

Ota yhteyttä

Jätä yhteystietosi ja kuvaa lyhyesti mihin tarvitset apua. Palaamme pikapuoliin!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Voit myös varata ajan 15min pikakonsultointiin tai käyttää chatia.

Ota yhteyttä

Viestintää, jolla on vaikutusta.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Tilaa uutiskirjeemme

Tilaa uusimmat blogitekstit suoraan sähköpostiisi!