Miten esihenkilöt voisivat hyödyntää osaamistaan paremmin organisaationsa ja asiakkaidensa hyväksi? Miten uusia viestintäkäytäntöjä rakennetaan ja miten ne otetaan osaksi arkeamme?
Edessäsi on Ahjo-blogi. Viestintä on paitsi työtämme, myös osa jokapäiväistä elämää. Blogissa käsitellään molempia.
Miten esihenkilöt voisivat hyödyntää osaamistaan paremmin organisaationsa ja asiakkaidensa hyväksi? Miten uusia viestintäkäytäntöjä rakennetaan ja miten ne otetaan osaksi arkeamme?
Sujuva viestintä on myynnin, henkilöstön kehittämisen ja koko liiketoiminnan perusta. Viestintä vaikuttaa kaikkeen, ja esihenkilöiden rooli viestijöinä korostuu. Esihenkilöt kaipaavat työvälineiksi ohjeita ja malleja arjen viestintätilanteisiin, ja uusia viestintäkäytäntöjä tarvitaan nyt enemmän kuin koskaan.
11.3. järjestetty webinaarimme Esihenkilöiden viestintärooli: kompastuskivet ja mahdollisuudet pureutuu esihenkilöiden viestintärooliin ja sen vahvuuksiin, heikkouksiin, mahdollisuuksiin ja uhkiin. Webinaarin puhujina ovat Ahjon toimitusjohtaja Sari-Liia Tonttila ja Attention Communicationin partneri Helena Aatinen.
Sari-Liia on niittänyt mainetta kansainvälisillä kentillä palkitusta viestinnästä ja erityisesti kriisiviestinnästä. Helenalla on pitkä kokemus usean pörssiyhtiön viestintäjohtajana ja nykyisin omassa yrityksessään johdon valmentajana. Molemmat ovat rakentaneet työkaluja esihenkilöiden viestintävalmiuksien parantamiseksi. He vievät yhdessä eteenpäin viestiä paremman esihenkilöviestinnän puolesta.
Webinaarissa käsitellään myös arkisia sisäisen tiedonkulun haasteita ja viestintäperiaatteita.
Webinaari on toteutettu yhteistyössä Viesti ry:n ja Marketing Finlandin kanssa.
Katso alta ilmainen webinaaritallenne!
Vaikuttavan toiminnan tueksi tarvitaan viestintää. Hankeviestintää tehdään, jotta saadaan imua ja hyväksyntää tulevalle muutokselle. Pitkän linjan hankeviestijä Erja Lohikoski ja Ahjon hankeviestintäasiakkuuksista vastaava Sari-Liia Tonttila kertovat, mistä hyvä hankeviestintä muodostuu.
Are you planning on growing your company internationally? Or maybe launching a new venture with international growth in mind? To get the message across in an international environment, your communication