Miten esihenkilöt voisivat hyödyntää osaamistaan paremmin organisaationsa ja asiakkaidensa hyväksi? Miten uusia viestintäkäytäntöjä rakennetaan ja miten ne otetaan osaksi arkeamme?
Tärkeintä osaamistamme on ajattelumme. Webinaarimme syntyvät halusta jakaa tietoa ja kokemuksia siitä, miten viestintä ja vaikuttaminen onnistuvat. Löydät ne täältä.
Miten esihenkilöt voisivat hyödyntää osaamistaan paremmin organisaationsa ja asiakkaidensa hyväksi? Miten uusia viestintäkäytäntöjä rakennetaan ja miten ne otetaan osaksi arkeamme?
Sujuva viestintä on myynnin, henkilöstön kehittämisen ja koko liiketoiminnan perusta. Viestintä vaikuttaa kaikkeen, ja esihenkilöiden rooli viestijöinä korostuu. Esihenkilöt kaipaavat työvälineiksi ohjeita ja malleja arjen viestintätilanteisiin, ja uusia viestintäkäytäntöjä tarvitaan nyt enemmän kuin koskaan.
11.3. järjestetty webinaarimme Esihenkilöiden viestintärooli: kompastuskivet ja mahdollisuudet pureutuu esihenkilöiden viestintärooliin ja sen vahvuuksiin, heikkouksiin, mahdollisuuksiin ja uhkiin. Webinaarin puhujina ovat Ahjon toimitusjohtaja Sari-Liia Tonttila ja Attention Communicationin partneri Helena Aatinen.
Sari-Liia on niittänyt mainetta kansainvälisillä kentillä palkitusta viestinnästä ja erityisesti kriisiviestinnästä. Helenalla on pitkä kokemus usean pörssiyhtiön viestintäjohtajana ja nykyisin omassa yrityksessään johdon valmentajana. Molemmat ovat rakentaneet työkaluja esihenkilöiden viestintävalmiuksien parantamiseksi. He vievät yhdessä eteenpäin viestiä paremman esihenkilöviestinnän puolesta.
Webinaarissa käsitellään myös arkisia sisäisen tiedonkulun haasteita ja viestintäperiaatteita.
Webinaari on toteutettu yhteistyössä Viesti ry:n ja Marketing Finlandin kanssa.
Katso alta ilmainen webinaaritallenne!
Miten lääkeyhtiöt voivat parantaa suomalaisten elämänlaatua? Entä mikä rooli viestinnällä on tässä kokonaisuudessa? Ahjon Tulisija-webinaarisarjan toisessa osassa pureudutaan terveysviestinnän ja lääkeyhtiöiden maailmaan. Keskustelun teemoina ovat mm. sidosryhmäyhteistyö, vaikuttajaviestintä ja
Miten maine rakennetaan ja miten sen voi menettää hetkessä? Käymme läpi Ahjon toimitusjohtaja Sari-Liia Tonttilan johdolla tuoreimmat trendit mainehaittoihin varautumisessa sekä keinot rakentaa tilannekuva somekriisissä ja vastata mainetta uhkaaviin viesteihin.
Jätä yhteystietosi ja kuvaa lyhyesti mihin tarvitset apua. Palaamme pikapuoliin!