Perheomisteinen lääkeyhtiö Boehringer Ingelheim tekee läpimurtoterapioita, jotka parantavat ihmisten ja eläinten elämää nyt ja tulevaisuudessa. Potilassivustot ovat merkittävä osa Boehringer Ingelheimin kuluttajaviestintää, ja on tärkeää, että ihmiset löytävät oikean ja ajankohtaisen terveystiedon pariin. Tähän tarpeeseen Ahjo on suunnitellut ja toteuttanut vaikuttavaa someviestintää, joka varmistaa jatkuvan liikennevirran verkkosisältöjen äärelle. Lisäksi kansainväliset uutiset ja sisällöt tarvitsevat someviestintää tuekseen.
Viestinnän tavoitteena on ollut tautitietoisuuden lisääminen ja potilaiden ohjaaminen oikean hoidon pariin. Ahjo tekee suunnitelmallista sisällöntuotantoa aina saateteksteistä somepostauksen graafiseen toteutukseen asti. Staattisten sisältöjen lisäksi olemme toteuttaneet luovia ratkaisuja sekä animointeja, jotta sisällöt tavoittaisivat ja herättäisivät kohderyhmän kiinnostuksen.
“Ahjo on tukenut Boehringer Ingelheimin näkyvyttä sosiaalisessa mediassa luomalla, lokalisoimalla ja hallinnoimalla yhtiön postauksia mm. Facebook-kanavassa noudattaen tarkasti yhtiömme toimintatapoja. Ahjolaisten työ on ollut nopeaa, itseohjautuvaa ja tehokasta.”
– Olli Hannuksela, Medical Information Manager, Boehringer Ingelheim Finland
Tarvitseeko yrityksesi apua someviestinnässä? Me autamme mielellämme, joten ota rohkeasti yhteyttä!