Näkemyksiämme

Edessäsi on Ahjon blogi. Viestintä on paitsi työtämme, myös osa jokapäiväistä elämää. Blogissa käsitellään molempia.

Ahjoon lisää asiakkuuksia

Kirjoittaja

Tänä vuonna olemme toivottaneet tervetulleeksi useita uusia asiakkuuksia, kuten Jyväskylän kaupunki, BusinessJyväskylä, asianajotoimisto DKCO, InBev Anheuser Busch,  Helsingin Uusi yhteiskoulu, Hengitysliitto, Koneen Säätiö, Mattel, Microsoft, Päijät-hämeen hyvinvointiyhtymä, SJK, Sulava, Syöpäjärjestöt, TetraPak, Unilever, UPS, Workday.

Ajatusjohtajuudesta ammentaen olemme kirkastaneet brändiä, arvoja, visiota ja missiota, hioneet pääviestejä, tehneet mediaviestintää, sisäistä muutosviestintää, kriisisimulaatioita sekä kriisiviestintää. Valmennusten avulla monet esimiehet ja johtoryhmät ovat vahvistaneet niin viesintä-, vuorovaikutus- kuin esiintymistaitojaan.

Kaikkia asiakkaitamme yhdistää halu tehdä merkityksellistä viestintää.

Lämmin kiitos luottamuksesta.

Ota yhteyttä Susannaan

Jätä yhteystietosi ja kuvaa lyhyesti mihin tarvitset apua. Palaamme pikapuoliin!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Jaa artikkeli

Lääkeyhtiö — iso paha susi vai jotain muuta?

”Meille on tarpeen Suomen ulkopuolisena toimijana ymmärtää, keitä päätöksentekijät ovat, ja olla yhteydessä tärkeimpiin. Haluamme myös ymmärtää vallitsevaa asenneympäristöä ja päätöksentekoprosessia.” ”Meidän tulee ymmärtää, miten hallitusohjelmaan kirjatut asiat konkreettisesti etenevät

LUE LISÄÄ

Ota yhteyttä

Jätä yhteystietosi ja kuvaa lyhyesti mihin tarvitset apua. Palaamme pikapuoliin!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Voit myös varata ajan 15min pikakonsultointiin tai käyttää chatia.