Ahjon viestintäkonsultti Elisa Kähkönen palkittiin Finnish Comms Awards -gaalassa vuoden nuorena kykynä 2025. Finnish Comms Awards -gaala on Marketing Finlandin vuosittain Helsingissä järjestämä markkinointiviestinnän kilpailu. Vuoden nuori kyky -kategoriassa nostetaan esiin lahjakkaita alle 35-vuotiaita viestintäkonsultteja ja viestinnän asiantuntijoita.
Tuomariston perusteluissa Elisaa kuvattiin strategisen viestinnän ammattilaiseksi, joka on lyhyessä ajassa kehittynyt harjoittelijasta kansainvälisiä asiakkuuksia johtavaksi konsultiksi. Hän yhdistää analyyttisen ajattelun, luovan ongelmanratkaisun ja lämpimän ihmisläheisyyden tavalla, joka tekee hänestä sekä asiakkaiden että kollegoiden luottokumppanin.
Elisa hallitsee monimutkaiset toimintaympäristöt ja on jättänyt vahvan kädenjäljen erityisesti terveys- ja lääkealan viestintään. Hän on ollut keskeisessä roolissa uusien yhteiskunnallisten viestintäkonseptien ja työkalujen kehittämisessä, jotka vievät viestintää kohti entistä strategisempaa, vaikuttavampaa ja ennakoivampaa tekemistä. Elisan työ on lisännyt tärkeiden kansanterveysteeman näkyvyyttä ja edistänyt aitoa yhteiskunnallista keskustelua. Hän on esimerkillinen uuden sukupolven viestijä – nuori kyky, joka jo nyt kasvattaa koko alaa.
“Nuoren kyvyn tunnistaa siitä, että hän kasvattaa nuoresta iästään huolimatta yhtiötä. Ahjolla keskitytään vaativimpiin strategisen viestinnän alueisiin, ja näistä Elisa on syventynyt rohkeasti kovaa osaamista vaativaan vaikuttajaviestintään ja kansainväliseen viestintään, ja hänen toimialaosaamisensa ulottuu lääkealan vaikeimpiin market access -kysymyksiin. “
– Sari-Liia Tonttila, toimitusjohtaja, Ahjo Communications
“Elisa osoittaa työssään vahvaa oma-aloitteisuutta ja korkeaa ammatillista laatua. Hän lähestyy projekteja strategisesti, kuunnellen tarkasti asiakkaiden tavoitteita ja rakentaen yhteistyötä, joka vie tiimiä eteenpäin. Hän kasvaa ammattilaisena kovaa vauhtia ja on tulevaisuudessa valmis ottamaan vastaan yhä vaativampia rooleja.”
– Maria Kesti, Head of Operations, Ahjo Communications
Ahjo Communications
Ahjo on strateginen 360-viestintätoimisto, jossa on paloa. Olemme erikoistuneet terveys-, energia-
ja julkisen alan yritys- ja kuluttajaviestintään sekä konsultointiin. Ahjo on osa WeberShandwickin
kansainvälistä verkostoa. Meidät tunnetaan erityisesti kriisi- ja strategisesta viestinnästä sekä
valmennuksista. Autamme asiakkaitamme hyödyntämään tekoälyä viisaasti viestinnässä.
Sytymme vastuullisesta liiketoiminnasta. Haluamme auttaa nostamaan arvot ja
merkityksellisyyden keskiöön kasvun eväiksi. Missiomme on tehdä asiakkaistamme ajatusjohtajia.
”Viestinnällä voi muuttaa maailmaa”
#vastuullisuus

