Näkemyksiämme

Edessäsi on Ahjon blogi. Viestintä on paitsi työtämme, myös osa jokapäiväistä elämää. Blogissa käsitellään molempia.

Ahjo nousi roimasti Taloustutkimuksen imagotutkimuksessa 2021

Viestintätoimistojen imagotutkimuksessa selvitettiin viestinnästä vastaavien päättäjien näkemyksiä viestintätoimistokentästä. Tutkimuksessa arvioitiin 30:n viestintäalan yrityksen tunnettuutta, valintakriteerejä ja yhteistyön sujuvuutta. Ahjo Communications sijoittui asiakassuosituksessa kymmenen parhaan joukkoon ja kasvatti tunnettuuttaan sekä yleisarvosanaansa ollen vastaajien mielestä kuudenneksi paras viestintätoimisto.

 

Ahjo Communicationsia pidetään ennen kaikkea konsultoivana toimistona, jolla on strategista suunnitteluosaamista, koulutus- ja valmennusosaamista sekä markkinointiviestinnän osaamista. Yritysmielikuvissa korostuivat näkemyksellisyys, luotettavuus, ongelmanratkaisukyky ja luovuus.

 

”Mahtavat tulokset, joissa panostus osaamiseemme ja selkeään suuntaan näkyy. Olemme strateginen neuvonantaja ja haluamme tuoda kaiken osaamisemme asiakkaidemme käyttöön. Teemme tätä intohimolla ja nyt se näkyy”, iloitsee toimitusjohtaja Sari-Liia Tonttila.

 

Ahjon hallituksen jäsen, hallitusammattilainen, business-enkeli Esa Kinnunen yhtyy iloon:

”Ahjolla on tekemisen meininkiä ja selvä kasvu-ura. Kaikki lähtee tyytyväisistä asiakkaista ja hyvästä maineesta. Näkyy, että Ahjolla ymmärretään asiakkaiden liiketoimintaa ja toimialoja sekä pystytään tukemaan heitä muutoksessa.”

 

Tutkimuksen mukaan 43 % vastaajista käyttää useampaa kuin yhtä viestintätoimistoa ja nykyinen toimisto on pestattu tarjouskilpailulla.

 

Tutkimuksen toteutti Taloustutkimus. Puhelinrekrytointi ja nettitiedonkeruu tehtiin touko-kesäkuussa 2021. Kohderyhmänä ovat eri toimialojen viestinnästä vastaavat päättäjät ja asiantuntijat, vastaajia oli 591. Vastaajat arvioivat yrityksiä mielikuvan pohjalta tai omaan kokemukseen perustuen. Tavoitteena oli selvittää mm. viestintäpalveluja tarjoavien yritysten tunnettuutta, osaamisprofiilia, yrityskuvatekijöitä sekä alan kehitysnäkymiä lähitulevaisuudessa.

Jaa artikkeli

Ahjo mukana rakentamassa parempaa keskustelukulttuuria

Suomalainen keskustelukulttuuri on viime vuosina kohdannut haasteita: keskustelut kärjistyvät herkästi, ja vastakkainasettelu värittää monia julkisia foorumeita. Tuore tutkimus kertoo, että suomalaisten kiinnostus yhteiskunnallisiin keskusteluihin on vähentynyt. Moni kokee keskusteluilmapiirin polarisoituneeksi

LUE LISÄÄ

Ota yhteyttä

Jätä yhteystietosi ja kuvaa lyhyesti mihin tarvitset apua. Palaamme pikapuoliin!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Voit myös varata ajan 15min pikakonsultointiin tai käyttää chatia.