Digitaalinen vaikuttaminen on osa nykyaikaista viestintää, olipa kyseessä kaupallinen toimija, järjestö tai julkinen toimija. Vaikuttaminen onnistuu strategisella suunnittelulla ja huomioimalla kohderyhmät valitun mission kautta. Se tarjoaa mahdollisuuden rakentaa luottamusta ja vaikuttaa yhteiskunnallisiin keskusteluihin reaaliajassa. Digitaalisten kanavien ja datan hyödyntäminen strategisesti tehostaa vaikuttamistyötä ja luo kestävää muutosta.

Lääkeyhtiö — iso paha susi vai jotain muuta?
”Meille on tarpeen Suomen ulkopuolisena toimijana ymmärtää, keitä päätöksentekijät ovat, ja olla yhteydessä tärkeimpiin. Haluamme myös ymmärtää vallitsevaa asenneympäristöä ja päätöksentekoprosessia.” ”Meidän tulee ymmärtää, miten hallitusohjelmaan kirjatut asiat konkreettisesti etenevät