Webinaarit

Edessäsi on Ahjo-blogi. Viestintä on paitsi työtämme, myös osa jokapäiväistä elämää. Blogissa käsitellään molempia.

Ilmainen tallenne: Mitä ovat tunnemielikuvat viestinnässä?

Miten tunnemielikuvat syntyvät? Miten niitä rakennetaan? Entä miten tunnemielikuvia voisi hyödyntää organisaation viestinnässä?

Ahjon 13.4.2021 järjestetyssä webinaarissa Ahjon Janne Seppänen kertoo millaisia tunnemielikuvia organisaatiot voivat herättää.

 

Ahjon joukkoihin vuonna 2020 liittynyt professori Janne Seppänen on maamme johtavia mediayhteiskunnan ja visuaalisen sisällönanalyysin tuntijoita ja kouluttajia. Hän on kokenut journalisti ja työskennellyt muun muassa Helsingin Sanomissa ja Aamulehdessä. Hän on suositun Mediayhteiskunta-teoksen kirjoittaja.

 

Tunnemielikuvat ovat organisaation julkisen kuvan ja maineen kannalta ratkaisevan tärkeitä. Tunnemielikuvissa yhdistyvät tunne, ajattelu ja visuaalinen hahmo. Ne ovat usein tiedostettuja mutta toimivat myös mielen tiedostamattomissa kerroksissa. Jokaisen organisaation kannattaa olla selvillä herättämistään tunnemielikuvista. Tunnemielikuvien analyysi on hyvä tehdä aina silloin, kun organisaatio lähtee kirkastamaan brändiään tai julkista kuvaansa.

 

Webinaari on järjestetty yhteistyössä Marketing Finlandin kanssa. 

 

Katso alta ilmainen webinaaritallenne!

Jaa artikkeli

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Ota yhteyttä

Viestintää, jolla on vaikutusta.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Tilaa uutiskirjeemme

Tilaa uusimmat blogitekstit suoraan sähköpostiisi!