Töitämme
Teemme Helsingistä käsin kansainvälisesti palkittua viestintää yhteistyössä asiakkaidemme kanssa.
Nainen syö mehujäätä. Taustalla näkyy meri ja toisen käden pitämä mehujää. Woman is eating a popsicle with sea and someone else's hand holding another popsicle.

Näytetapahtuma loi tietoisuutta hampaiden herkkyydestä

Noin yksi kolmesta aikuisesta kärsii hampaiden herkkyydestä. Sensodyne-hammastahna huolehtii erityisesti tästä ongelmasta ja ehkäisee sitä. Sensodyne tutki hampaiden herkkyyttä kuudessa eri maassa ja loi herkistä hampaista kärsiville sopivan Coldish-jäätelön, jota voi nauttia niin, ettei se ole jääkylmää.


Haaste


Haasteena oli löytää keinot siihen, miten tietoisuutta herkistä hampaista voidaan lisätä ainutlaatuisella tavalla. Taustatietoja varten Sensodyne tutki hampaiden herkkyyttä kuudessa maassa.

Sensodyne loi tutkimuksen jälkeen Coldish-jäätelön, joka sopii herkille hampaille. Jäätelö on kehitetty niin, ettei se sula helposti. Jäätelöä voi siis nauttia, kun se ei ole jääkylmää. Coldish kiinnittää huomion ja linkittää hampaiden herkkyyden brändiin ainutlaatuisella tavalla, sillä hampaiden herkkyyttä ilmenee erityisesti hampaiden reagoidessa kylmiin ruokiin, kuten jäätelöön.

 

Ratkaisu


Ratkaisuna tietoisuuden lisäämiseksi toteutimme onnistuneen näytetapahtuman, jossa Coldish-jäätelö- ja hammastahnanäytteitä jaettiin yli 1000 kävijälle. Tapahtuma rakensi positiivista brändikuvaa paikan päällä ja verkossa. Teimme yhteistyötä seitsemän vaikuttajan kanssa, jotka julkaisivat aiheeseen ja tapahtumaan liittyvää sisältöä sosiaalisessa mediassa. Vaikuttajien sosiaalisen median julkaisut keräsivät erittäin positiivisia reaktioita. Mediaviestinnän osalta julkaisimme räätälöityjä lehdistötiedotteita ja teimme toimittajille suunnattuja esityksiä. Näiden myötä rakennettiin myönteisiä mediasuhteita ja aiheesta julkaistiin useita artikkeleita.