Autamme tekemään viestinnästä merkityksellistä ja vaikuttavaa. Luomme helppoutta ja selkeyttä viesteihin ja valmennamme viestimään. Meitä ohjaa palava rakkaus lajiin ja halu auttaa asiakkaitamme parempiin tuloksiin.
Töitämme
Teemme Helsingistä käsin kansainvälisesti palkittua viestintää yhteistyössä asiakkaidemme kanssa.
Viestintätoimisto Ahjon Klinik-referenssin mustavalkoinen kuvituskuva, jossa on koodausta

Klinik keventää terveydenhuollon taakkaa – Ahjo vie viestiä

Klinik Healthcare Solutions teki Ahjon avulla keinoälyyn perustuvasta hoitoonohjauksesta käsitteen. Klinik Access -vientituote nousi terveydenhuollon päättäjien agendalle ja otsikoihin.

 

Digitalisoimalla hoitopolkujen ensimmäiset vaiheet keinoälyn avulla luodaan edellytykset tehokkaalle terveydenhoidolle ja näkemykselliselle johtamiselle. Digitalisaatio terveydenhuollossa on kuitenkin kesken. Suomessa puuttuu edelleen rohkeus tehdä irtiotto ja hyödyntää rikastettua terveydenhuollon dataa toiminnan kustannustehostamiseen. Korona pahensi entisestään heikossa kunnossa olevaa resurssien käyttöä. Syynä on, että kunnissa puuttuu voimakas ohjaus digikanavaan. Tähän haasteeseen Klinik haluaa ratkaisullaan tuoda vastauksen.

 

Lähtökohta: Klinik Access vähentää terveydenhuollon kuormitusta

 

Hoitopolkujen ensivaiheissa tehtävät päätökset ovat avain koko terveydenhuollon järjestelmän tehokkuuteen. Keinoälyyn perustuva hoitoonohjaus ja datajohtaminen mahdollistavat tarkoituksenmukaisen ja yhdenvertaisen hoidon sekä tekevät ammattilaisten työstä mielekkäämpää. Klinik Healthcare Solutionsin tuote terveydenhuollon ensivaiheen kontaktien digitalisointiin vähentää merkittävästi terveydenhuollon kuormitusta ja helpottaa potilaiden hoitoon pääsyä.

 

Verkostojen voima ja kansainvälinen menestys

 

  • Rakensimme vaikuttamisen portaat, joissa ensimmäisellä askeleella rakensimme liittolaisverkostoja ja aktivoimme sosiaalisen median kautta.
  • Sosiaalisessa mediassa konkretisoimme digitoinnin edut visuaalisuuden keinoin somejakokuvilla.
  • Ansaittu mediaviestintä kuvasi kansainvälistä menestystä: Ison-Britannian NHS-klinikat ovat ottaneet käyttöön Klinik Access -palvelun.

 

Viestintä nosti Klinikin otsikoihin ja puheenaiheeksi

 

  • Työmme tulokset tulivat näkyviksi niin median kautta kuin tapahtumissa ja tapaamisissa.
  • Ahjon kuukausittainen sosiaali- ja terveydenhuoltouudistuksen seurantaraportti tuki viestintätyötä.
  • Suomalaisen verkkosivuston kävijät kasvoivat + 212 % lokakuusta marraskuuhun. Yhdellä blogijulkaisulla oli 707 lukijaa.

Jaa artikkeli

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Tilaa uutiskirjeemme

Tilaa uusimmat blogitekstit suoraan sähköpostiisi!