Autamme tekemään viestinnästä merkityksellistä ja vaikuttavaa. Luomme helppoutta ja selkeyttä viesteihin ja valmennamme viestimään. Meitä ohjaa palava rakkaus lajiin ja halu auttaa asiakkaitamme parempiin tuloksiin.
Webinaarit

Edessäsi on Ahjo-blogi. Viestintä on paitsi työtämme, myös osa jokapäiväistä elämää. Blogissa käsitellään molempia.

Ilmainen tallenne: Truth be Told – How authentic marketing and communications wins in a purposeful age

Miten johtaa organisaatiota merkityslähtöisesti? Onko purpose-ajattelun aikakausi tullut jäädäkseen? Katso Ahjon webinaaritallenne, jossa Truth to be told -kirjan kirjoittaja David Gallagher pohtii, miten organisaatioita johdetaan merkityslähtöisesti.

David Gallagher on saanut paikkansa ICCO:n Hall of Famessa merkittävästä työstään viestintätoimistotoimialalla kansainvälisesti. Hän on johtanut merkittäviä kansainvälisiä viestintäyrityksiä. Hän on kotoisin Texasista, mutta on työskennellyt jo usean vuoden ajan Lontoossa.

 

Ahjon webinaarissa Gallagher puhuu merkityksellä johtamisesta. Vaikka ”purpose”on tullut johtamisessa välttämättömäksi, monet yritykset eivät kuitenkaan tiedä miten merkityksellä johtaminen toteutetaan. Gallagher kertoo miten purpose-ajattelun aikakaudella rakennetaan aitoja viestejä ja tunnistetaan haasteet viestinnässä ja markkinoinnissa.

 

Katso alta ilmainen webinaaritallenne! 

Jaa artikkeli

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Ota yhteyttä

Viestintää, jolla on vaikutusta.
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Tilaa uutiskirjeemme

Tilaa uusimmat blogitekstit suoraan sähköpostiisi!