Kirkasta brändisi ja viesti arvopohjaisesti

Kun brändisi ei enää tavoita kohdeyleisöään, on aika kirkastaa brändi. Brändin kirkastamisessa tärkeintä on erottautuminen. Oletteko kirkastaneet myös brändin arvopohjan?

Markkinointiviestinnän – kuten kaiken viestinnän – tulee lähteä yrityksesi kantavasta ajatuksesta, arvoista, missiosta ja visiosta. Mikä erottaa teidät muista? Myös markkinointiviestintä rakentaa yrityksesi ajatusjohtajuutta. Siksi se kannattaa nivoa osaksi kokonaisvaltaista viestintää ja strategiaa. Parhaimmillaan käyt dialogia kohdeyleisösi kanssa ja saat suosittelijoita, joiden voima on huima. Markkinointiviestinnällä tulee luoda vuorovaikutusta, ilmiöitä ja tunnesiteitä.

Kirkastetaan brändisi, sen arvopohjaisuus, vastuullisuus ja pääviestit. Tutkimme tai analysoimme nykytilanteen ja kartoitamme kasvupotentiaalin. Sitten vain sanoista tekoihin – osana kokonaisviestintää.

Konseptointi ja visuaalinen suunnittelu

Vaikuttajamarkkinointi

Lanseeraukset ja kampanjat

Ajatusjohtajuustyöpaja