Kriisejä, jotka uhkaavat mainetta, tulee julkisuuteen yhä useammin. Kriisit alkavat läpinäkyvyyden aikakautena usein sosiaalisesta mediasta, jolloin ne leviävät nopeasti. Jos toimintamallit, viestintä ja vastuut ovat epäselviä, se näkyy usein nopeasti ulospäin.

Kriiseihin tulee varautua hyvällä suunnittelulla ja harjoittelulla.

Parhaassa tapauksessa ennakoinnilla pystytään välttämään kriisitilanteet ja sammuttamaan kytevät tulipalot. Autamme kartoittamaan organisaationne potentiaaliset kriisit ja kirjoittamaan tai päivittämään kriisiviestinnän ohjeistukset.

Valmennuksilla ja ohjeistuksella varmistamme huoltovarmuutenne, toimintavarmuutenne ja toiminnan kehittymisenne. Kriisisimulaatio on erinomainen tapa testata johdon ja henkilöstön yhteistyö ja sisäinen viestintä kriisitilanteessa.

Akuutti kriisi – soita päivystykseen!

Aautamme myös akuutissa some- tai mainekriisissä. Ota yhteyttä ja katsotaan miten voimme auttaa kriisipäivystysnumerossamme 045 899 4433.

Lue lisää palveluistamme:

Kriisiviestinnnän valmennukset – simulaatiot

Sosiaalisen median valmennukset

Mobiilikriisiohje