Globaali kriisi, kuten koronavirus, on muuttanut suomalaisten yritysten ja yhteisöjen toimintaa nopeammin kuin kukaan osasi arvata.

Kansainvälisten tutkimusten mukaan vain osalla yrityksiä on ollut kriisiviestintävalmiudet kunnossa tällaisen tilanteen varalta. Parhaassa tapauksessa ennakoinnilla pystytään reagoimaan nopeasti ja toimintakyky säilyttäen niin sisäisessä kuin ulkoisessa viestinnässä.

Uutta! Poikkeusklinikka – tilannekuvasta eteenpäin

Koronakriisin jälkeen maailma ei palaa ennalleen. Miten ymmärtää muutosta ja löytää tie nopeasti eteenpäin? Ahjo yhteistyössä Attentionin kanssa auttaa luomalla selkeän tilannekuvan sekä toimivat johtamisen ja viestinnän käytännöt.

Poikkeusklinikka-palvelu kokoaa nopeasti tiedot tilanteen vaikutuksista ja antaa suositukset jatkoon.

Akuutti kriisi – soita päivystykseen!

Kriisiviestinnän päivystysnumeromme 045 899 4433 on käytössäsi koronakriisin aikana maksutta 24/7. Puhelimessa päivystää Sari-Liia. Ota yhteyttä matalalla kynnyksellä!

Lue lisää kriisiviestinnän muista palveluista:

Autamme kartoittamaan organisaationne potentiaaliset kriisit ja sidosryhmät kriisejä ennakoiden. Teemme tai päivitämme kriisiviestinnän ohjeistukset, suunnittelemme kriisisimulaatiot ja -skenaariot ja teemme sisältöjä niin sisäiseen kuin ulkoiseen viestintään.

Kriisisimulaatio on erinomainen tapa testata johdon ja henkilöstön yhteistyö ja sisäinen viestintä kriisitilanteessa. Räätälöimme ja käsikirjoitamme simulaatiot aina asiakaskohtaisesti.

Valmennuksilla ja ohjeistuksilla varmistamme huoltovarmuutenne, toimintavarmuutenne ja toiminnan kehittymisenne.

Poikkeusklinikka

Kriisiviestinnän valmennukset – simulaatiot

Sosiaalisen median valmennukset

Sisäinen viestintä

Mobiilikriisiohje