Sisältömarkkinoinnin merkitys korostuu digitaalisessa maailmassa, jossa viestien tulva on valtava. Ilman hyviä sisältöä parhaatkin ideat ja ajatukset hukkuvat massaan. Sisällön tulee olla lukijalle relevanttia ja palvella vastaanottajaa kussakin tilanteessa.

Huolella suunnitellut ja luodut sisällöt ovat monikäyttöisiä ja pitkäikäisiä. Esimerkiksi viihdyttävää ja mieleenpainuvaa tietoiskua voi käyttää eri muodoissa niin verkkosivuilla kuin sosiaalisen median kanavissakin ja siitä voi jalostaa useamman blogikirjoituksen.

Viesti visuaalisesti – hyvä sisältö herättää tunteita

Digitaalisen viestinnän kultakaudella visuaalisuus on tehokkaampaa kuin koskaan. Kaikkiaan 70–90 % aivoihin siirtyvästä tiedosta on visuaalista.

Visuaalisuus on yksi tärkeimmistä keinoista erottaa oma sanoma informaatiotulvasta. Mieleenpainuva infografiikka, viestin kirkastava yritysvideo ja väkevä visuaalinen ilme ovat kaikki keinoja kertoa sama tarina entistä paremmin.

Liittyypä tarpeesi brändinrakennukseen, sosiaalisen median sisältöihin tai tarinankerrontaan videon tai infografiikan voimin, me varmistamme laadukkaan kumppaniverkostomme kanssa viestisi tehokkuuden myös visuaalisesti.