Ahjon tarina

Meidät tunnetaan erityisesti strategisesta ja kriisiviestinnästä sekä valmennuksista.

Toimistomme juuret ulottuvat yli 40 vuoden päähän, mutta uuden luomisen tulisija, Ahjo, syntyi kesällä 2016. Meillä Kalevankadulla työskentelee  intohimoisia ja monipuolisia viestinnän ammattilaisia, jotka takovat asiakkaillemme tulosta. Jokaisella ahjolaisella on oma erityistaitonsa, mutta kaikki meistä syttyvät rohkeista teoista, pitkäjänteisestä tekemisestä ja vastuullisesta liiketoiminnasta.

Haluamme uudistaa viestintää ja viestintäkulttuuria lisäämällä yhteiskunnan eri tahojen välistä vuoropuhelua. Teemme tätä erityisesti rakentamalla asiakkaistamme ajatusjohtajia.

Arvot ja merkityksellisyys ytimeen

Useat organisaatiot eivät ole kirkastaneet arvojaan tai missiotaan, jolloin koko organisaation toiminta ei nojaa yhteisille arvoille tai tehtävälle. Toiminnan merkityksellisyys on hukassa, henkilöstö ei sitoudu ja pahimmillaan asiakaskokemus on vaihteleva ja viestinnän linjauksetkaan eivät ole pitkäjänteisiä.

Ahjon ajatusjohtajuusmalli auttaa kiteyttämään tai kirkastamaan arvot, vision, mission ja ns. kantavan ajatuksen, joka toimii ohjaavana tekijänä kaikessa viestinnässä ja asiakaskohtaamisissa; myös esim. asiakaspalvelussa.

Strateginen ja kokonaisvaltainen viestintä on jokaisen menestyvän yrityksen kasvun elinehto.

Ajatusjohtajuuden kautta haluamme nostaa asiakkaidemme arvot ja merkityksellisyyden toiminnan ytimeen ja takaamaan kasvua. Arvojen ja merkityksellisyyden kautta organisaatiosta tai henkilöstä rakentuu oman alansa johtava ajatusjohtaja – se on asema, joka saavutetaan pitkäjänteisellä strategisella toiminnalla.

Omat arvomme ovat laatu, rakkaus ja rohkeus. Emme pelkää haastaa itseämme, toisiamme tai asiakkaitamme lisäämään arvopohjaisia tekoja, edistämään keskustelua sekä viestimään avoimemmin ja rohkeammin. Muutetaan maailmaa yhdessä.

Kansainvälinen verkostomme

Ahjo on ollut Weber Shandwickin Suomen edustaja jo vuodesta 1992. Weber Shandwick on yksi maailman johtavimmista kansainvälisistä viestintätoimistoverkostoista. Sen avulla voimme palvella asiakkaitamme 81 maassa. Käytössämme on yhteensä 125 viestintätoimistoa kuudella eri mantereella.

Weber Shandwick on valittu PR Weekin vuoden toimistoksi ”Global Agency of the Year” neljänä peräkkäisenä vuotena: 2014, 2015, 2016 ja 2017.

Ahjon tietosuojakäytäntö

Nykyaikaisena yrityksenä niin asiakkaidemme kuin muidenkin kontaktiemme yksityisyys ja tiedon asianmukainen suojaus on meille tärkeää. Pidämme yllä asianmukaista tietosuojakäytäntöämme, jota päivitämme aina tarpeen tullen. Voit lukea tietosuojakäytännöstämme lisää täällä.

Toimistomme sijaitsee keskeisellä paikalla Helsingissä