Ahjo vahvistaa strategista ja kansainvälistä osaamistaan nimittämällä Eva Torran viestintästrategiksi ja markkinoinnista vastaavaksi johtoryhmän jäseneksi.

Torra on aiemmin työskennellyt Apollomatkojen maajohtajana Suomessa sekä Apollo Nordicin pohjoismaisessa johtoryhmässä. Hänellä on vahva liikkeenjohdollinen tausta, digitaalisen markkinoinnin ja viestinnän osaaminen sekä media-alan tuntemus ajaltaan JCDecaux:n johtotehtävissä ennen Apolloa sekä vaikuttajamarkkinointiyhteisön PING Helsingin taustajoukoissa.

”Viestintä kuuluu nykyään kaikille; kulmahuoneisiin ja jokaisen johtajan agendalle. Suomessa viestintä nähdään aivan liian kapeasti vain media- tai talousviestintänä. Ahjo konsultoi ja valmentaa yrityksiä ja yhteisöjä myös esimerkiksi some-aspan perustamisessa ja henkilöbrändäyksessä”, Torra sanoo.

Ahjo panostaa vahvasti kasvuun

Ahjo panostaa kasvuun mm. kansainvälisten asiakkuuksien ja vahvan toimiala- ja sisältöosaamisen kautta.

”Olemme iloisia, että Eva liittyi joukkoomme. Hän tuo mukanaan vahvaa strategista näkemystä kuluttajista ja verkkokaupasta, kansainvälistä kokemusta, valmentavan johtamistyylin ja innostuneen otteen. Tavoitteemme on uusiutua ja toivottaa useita uusia asiakkuuksia tervetulleiksi, sanoo Ahjo Communicationsin toimitusjohtaja Heini Hirvonen, jolla on itselläänkin tausta markkinointitehtävissä.

”Ahjon asiakkuudet niin matkailussa kuin terveyssektorillakin ovat alansa edelläkävijöitä ja Ahjo profiloituu vahvasti vastuullisen liiketoiminnan asiakkuuksiin. Tämä on supermielenkiintoinen työ, jossa bonuksena on luova ja intohimoinen kansainvälinen työyhteisö”, Torra kertoo.

 

Lisätietoja
Markkinointijohtaja, viestintäsrategi Eva Torra
Toimitusjohtaja Heini Hirvonen

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *