Maailma tarvitsee rohkeita arvotekoja kipeämmin kuin koskaan. Muutos ei kuitenkaan tapahdu toivomalla, ja rohkeana oleminen on monesti kaikkea muuta kuin helppoa. Kaikki hyvät teot eivät aina ylitä uutiskynnystä. Tarvitsemmekin teidän apuanne löytääksemme Vuoden 2019 Ajatusjohtajan.

Ahjo Communications palkitsee vuosittain henkilön, yrityksen tai yhteisön, joka on ansioitunut omalla alallaan ja noussut johtavaan, vaikuttavaan asemaan. Tänä vuonna etsimme yritystä, joka on kunnostautunut rohkealla ja arvopohjaisella teolla.  Tämän uskaliaan ja sykähdyttävän teon ei välttämättä tarvitse olla suuria panostuksia vaatinut kampanja, vaan painoarvo on nimenomaan sillä, kuinka paljon teko on vaatinut ennakkoluulottomuutta. Lisäksi huomioimme kokonaisvaltaisen viestinnän osuuden sekä avoimeen keskusteluun osallistumisen.

Ilmianna yrityksesi tai ehdota omaa suosikkiasi tämän lomakkeen kautta. Voit osallistua myös somessa hashtagilla #ajatusjohtaja2019.

Ahjon valitsema Vuoden 2019 Ajatusjohtaja -kilpailun voittaja palkitaan marraskuussa 2019. Ilmoita oma suosikkisi syyskuun 30. päivään mennessä!

”Kyseessä on selkeä valintakysymys: ollaanko vain hiljaa, pysytään samana, optimoidaan omaa tehokkuutta ja katsellaan kun maailma ei muutu miksikään – vai otetaanko välillä vähän riskejä ja edistetään suomalaisten terveyttä ja yhdistetään alaa laajemmin”, Vuoden 2018 Ajatusjohtaja ja Arvolähettiläs, Tamron Toimitusjohtaja Kai Kaasalainen.

Vaikutu, vaikuta, osallistu keskusteluun! #ajatusjohtaja2019