Tänä vuonna olemme toivottaneet tervetulleeksi useita uusia asiakkuuksia Suomessa ja ulkomailta.

Vuoden 2019 uusia asiakkuuksiamme ovat Jyväskylän kaupunki, BusinessJyväskylä, InBev Anheuser Busch, Helsingin Uusi yhteiskoulu, Hengitysliitto, Koneen Säätiö, Mattel, Microsoft, Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymä, Roche, SJK, Sulava, Syöpäjärjestöt, TetraPak, Unilever, UPS ja Workday.

Ajatusjohtajuudesta ammentaen olemme kirkastaneet brändiä, arvoja, visiota ja missiota, hioneet pääviestejä, tehneet mediaviestintää, sisäistä muutosviestintää, kriisisimulaatioita sekä kriisiviestintää. Valmennusten avulla monet esimiehet ja johtoryhmät ovat vahvistaneet niin viestintä-, vuorovaikutus- kuin esiintymistaitojaan.

Kaikkia asiakkaitamme yhdistää halu luoda merkityksellistä viestintää.

Lämmin kiitos luottamuksesta.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *