Ahjon viestintäyhteistyöt Sydänsairaalan, Liikenneviraston ja Carunan kanssa on valittu MTL:n vuotuisen viestintäkilpailun finaalivaiheeseen.

Sydänsairaalan Sydämesi valinta -kampanja pääsi loppukilpailuun kategoriassa Lifestyle, terveys ja hyvinvointi, Liikenneviraston ja Helsingin kaupungin viestintä Kehä I:n parannustöistä kategoriassa Julkishallinto ja järjestöt ja Carunan sosiaalisen median asiakaspalveluavaus kategoriassa Palvelut.

”On ilo saada tehdä päivittäin töitä monipuolisten ja kiinnostavien asiakkaiden kanssa: se on viestintätoimistossa työskentelyn suurimpia rikkauksia”, kommentoi Ahjon johtava konsultti ja johtoryhmän jäsen Maija Hakala. ”Finnish Comms Awards korostaa tänä vuonna ennen kaikkea yhteistyön roolia. Tämä on juuri oikea kehityssuunta – parhaatkaan onnistumiset eivät synny tyhjiössä, vaan asiakkaiden ja toimistojen tiiviinä tiimityönä.”

Torstaina 14. kesäkuuta järjestettävässä Finnish Comms Awards -gaalassa palkitaan viestintätöitä neljässätoista kategoriassa. Ahjo toivottaa onnea kaikille finalisteille.

Voittajat selviävät kilpailun juhlagaalassa 14. kesäkuuta.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *