Fintech-yritys Mash Finance Oyj:n ja Ahjo Communicationsin kumppanuus pitää sisällään viestinnän strategista suunnittelua, maineenhallintaa, luovaa konseptisuunnittelua sekä monikanavaista sisällöntuotantoa.

Mash Finance Oyj ja Ahjo Communications ovat aloittaneet strategisen viestintäyhteistyön. Country Marketing Manager Suvi Varsaluoma  kertoo etsineensä joustavaa kumppania, joka pystyy vastaamaan kasvuyrityksen tarpeisiin.

”Olemme nopeasti kasvava yritys, joka toimii haastavassa markkinassa. Tavoitteenamme on laajentaa toimintaa ja haastaa alan nykyiset toimijat. Tämän saavuttamiseksi tarvitsemme ketteriä kumppaneita, jotka pystyvät toimimaan myös kansainvälisessä kentässä. Sain Ahjo Communicationsista suosituksen käyttämästäni mainostoimistosta ja tiiviiden neuvotteluiden jälkeen yhteinen sävel löytyi”, kertoo Suvi Varsaluoma, Country Marketing Manager, Mashista.

Mash kasvaa maksutapana vahvasti Suomessa. Yritys hyödyntää algoritmeja, koneoppimista ja automatisoitua alustaa maksupalveluratkaisuiden tuottamisessa.

”Tavoitteemme on näkyä ja kasvattaa tunnettuutta. Mash on loistava kumppani kauppiaille. Mash-laskun käyttö on ilmaista ja riskitöntä, ja tekniikka pelaa nopeasti.  Kuluttajalle Mash on joustava, vaivaton ja helppo: ei sitoutumista, ei kuukausi- tai vuosimaksuja, valitset maksupäätteestä vain Mash-laskun, ja kun lasku tulee kotiin, voi sen vaihtaa näppärästi osamaksuksi”, kertoo Mashin CMO Juho Wallenius.

”Ahjo konsultoi yrityksemme maineenhallintaa, valmentaa ja tuottaa sisältöjä. Heidän monipuolinen näkymyksensä viestinnästä ja reipas luovuutensa vakuutti meidät. Alusta alkaen heillä on ollut selkeä käsitys brändimme ulottuvuuksista ja suuremmasta missiostamme fintech-alalla”, Wallenius perustelee valintaa.

Ahjon markkinointijohtaja Eva Torra arvioi, että toimistoa ja Mashia yhdistävät konventioiden haastaminen, uudistamisen halu sekä rohkeus.

”Fintech50-listalle pääsy on osoitus siitä, että Mash on rautainen konsepti. Rahoitus- ja maksualalla, jossa asiakasprosessit voivat olla monimutkaisia, on olennaista, että asiakaspalvelu on hyvää ja palvelut mutkattomia.  Me innostumme alansa uudistajista ja ajatusjohtajista”, Torra toteaa.

 

Lisätietoja:
Eva Torra
Viestintästrategi, markkinointijohtaja
+358 40 5933 806
eva.torra@ahjocomms.fi

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *